لیست محصولات
۰۹۳۶ ۹۳۵ ۹۸۷۳
با 6 تا از بهترین دستگاه های چاپ کارت ویزیت آشنا شوید

بهترین دستگاه های چاپ کارت ویزیت کدامند؟

دستگاه چاپ کارت ویزیت برای دستیابی به یک کارت ویزیت با کیفیت موثر است. میزان جذابیت و گیرایی کارت ویزیت با کیفیت آن تعیین می شود.

arvan logo

تیم آروان

4 دقیقه

.

1403/7/13

.

کارت ویزیت

مدت مطالعه : 4 دقیقه

1403/7/13

کارت ویزیت

دستگاه چاپ کارت ویزیت به افراد کمک می کند تا کارت ویزیت مورد نیاز خود را طراحی و چاپ کنند  و در کسب و کار خود مورد استفاده قرار دهند. البته کیفیت کارت ویزیت و میزان جذابیت آن در بین مخاطبان تا حد زیادی بستگی به نوع چاپ مورد استفاده در کارت ویزیت و کارایی دستگاهی دارد که از آن برای چاپ این کارت ها استفاده می شود. دستگاه های چاپ جدید که در طراحی آن ها از تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است در مقایسه با مدل های قدیمی کیفیت چاپ بهتری دارند که همین موضوع نیز می تواند بر میزان جذابیت و دوام این کارت ها تاثیرگذار باشد.   

در انتخاب دستگاه چاپ کارت ویزیت نخست باید با انواع و مدل های مختلف این دستگاه ها آشنا شوید و سپس با توجه به نیاز و شرایط کاری که دارید یکی از این دستگاه ها را برای چاپ کارت ویزیت انتخاب نمایید. البته این دستگاه ها توسط برندها و شرکت های مختلفی عرضه می شوند که آشنایی با برندهای مشهور و معتبر فعال در این حوزه می تواند راهنمای خوبی برای شما در انتخاب بهترین دستگاه برای چاپ کارت ویزیت باشد. بر همین اساس در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی کارت ویزیت به انواع دستگاه های مورد استفاده در چاپ این کارت ها و برندهای مشهور عرضه کننده آنها بپردازیم که امیدواریم این مطالب مورد توجه و استفاده شما مخاطبان قرار گیرد.    

برترین دستگاه های چاپ کارت ویزیت

برترین دستگاه های چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت چیست؟

کارت ویزیت از ابزارهای تبلیغاتی محبوب و پرکاربرد در کسب و کارها بوده که از آن برای معرفی یک برند و تبلیغ آن در سطح جامعه نیز استفاده می شود. همچنین از کارت های ویزیت با توجه به کاربری ویژه ای که دارند با عنوان نماد و هویت یک شرکت یا کسب و کار نیز یاد می شود. کارت ویزیت در کنار تراکت، بروشور، پوستر، کاتالوگ، و غیره می تواند در زمینه تبلیغات کسب و کارها مورد استفاده قرار گیرد و به رونق و توسعه آنها کمک زیادی کند. امکان طراحی این کارت ها از طریق دستگاه چاپ کارت ویزیت در انواع و مدل های مختلف وجود دارد که از جمله آنها می توان به کارت ویزیت سلفون براق،  کارت ویزیت لمینت مات، کارت ویزیت طلاکوب، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت مخملی و غیره اشاره کرد که هر کدام از آنها از کارایی و جذابیت ویژه ای برخوردار هستند.

همچنین شکل و ابعاد کارت ویزیت بسته به نظر مشتریان می تواند متفاوت باشد و این کارت ها در اشکال مختلفی چون کارت ویزیت مستطیل، مربع، دایره، موجی و غیره قابل طراحی هستند. در چاپ این کارت ها بسته به درخواست مشتریان می توان از رنگ های مختلف استفاده کرد و امکان چاپ آنها به صورت تک رنگ و تمام رنگ نیز وجود دارد. همچنین گرماژ کاغذ مورد استفاده در کارت ویزیت تاثیر زیادی بر ضخامت و دوام این کارت ها دارد و می تواند بر قیمت نهایی آنها نیز تاثیرگذار باشد. در آخر برش لبه های کارت های ویزیت می تواند به صورت دورگرد یا دورصاف انجام شود و امکان چاپ آنها به صورت تک رو یا دورو وجود دارد. 

معرفی دستگاه چاپ کارت ویزیت

دستگاه چاپ کارت ویزیت همان طور که از عنوان آن پیداست یک دستگاه کاربردی در زمینه چاپ بوده که از آن برای چاپ کارت ویزیت در ابعاد و تیراژ مختلف استفاده می شود. دستگاه های چاپ کارت  کاربرد گسترده ای دارند که از جمله آنها می توان به استفاده از این دستگاه ها در چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کارتی، کارت ویزیت گلاسه، کارت ویزیت کرافت، کارت ویزیت پی وی سی، کارت ویزیت نوشتاری و غیره اشاره کرد. البته کیفیت چاپ اجرا شده، سرعت اجرای فرایند چاپ و هزینه های مربوط به آن تا حد زیادی بستگی به روش مورد استفاده در فرایند چاپ کارت ویزیت دارد و اینکه در روش مورد نظر از چه دستگاه هایی برای این کار استفاده شده است. 

یک دستگاه چاپ کارت ویزیت با کیفیت دستگاهی است که چاپ اجرا شده در آن از وضوح بالایی برخوردار باشد و بتواند برای مدت زمان طولانی کار کند. همچنین دستگاه هایی که در کنار سرعت اجرایی بالا از قابلیت چاپ با تیراژ بالا برخوردار هستند معمولاً محبوبیت بیشتری در کسب و کارها دارند. کیفیت ساخت دستگاه چاپ و تعداد قابلیت های آن از دیگر فاکتورهایی است که باعث افزایش محبوبیت دستگاه های چاپ در بین استفاده کنندگان می شود. همچنین دستگاه های چاپی که توسط برندها و شرکت های معتبر و نام آشنا عرضه می شوند معمولاً از کارایی و دوام بالایی برخوردار هستند که همین مشخصه نیز بر قیمت عرضه آن ها تاثیرگذار خواهد بود. 

مزایای کار با دستگاه چاپ کارت ویزیت

کار با دستگاه های چاپ کارت ویزیت با توجه به نوع طراحی و کاربری که دارند با مزایای بسیاری همراه بود که از جمله آنها می توان به سرعت و دقت بالای این دستگاه ها در چاپ کارت های ویزیت اشاره کرد که همین موضوع نیز باعث کوتاه شدن زمان ساخت و صرفه جویی در وقت و زمان مشتریان می شود. همچنین امکان چاپ کارت ویزیت بر روی هر متریالی از طریق این دستگاه ها وجود دارد و همین موضوع نیز باعث گسترش دامنه کاری آنها می شود. قیمت مناسب و مقرون به صرفه این دستگاه ها در کنار قابلیت بالای آنها در چاپ کارت ویزیت با تیراژ بالا از دیگر مزایای استفاده از دستگاه چاپ کارت ویزیت در مجموعه چاپ آوران است.  

مزایای کار با دستگاه چاپ کارت ویزیت

مزایای کار با دستگاه چاپ کارت ویزیت

قابلیت های دستگاه چاپ کارت ویزیت

دستگاه های چاپ کارت ویزیت از قابلیت های متعددی برخوردار هستند که این قابلیت ها در بسیاری از مدل های عرضه شده این دستگاه ها به چشم می خورد. در ابتدا لازم به ذکر است که این دستگاه ها از قابلیت کدگذاری هوشمند برخوردار هستند. همچنین در طراحی این دستگاه های چاپ از درگاه USB استفاده شده است و امکان اتصال آنها به اترنت وجود دارد. دستگاه های چاپ کارت ویزیت نصب و راه اندازی آسانی دارند و امکان اضافه کردن ماژول به آنها وجود دارد. همچنین در این دستگاه ها یک مخزن برای نگهداری کارت ها تعبیه شده است که این مخزن توانایی نگهداری حجم بالایی از کارت ها را دارد. هم چنین ابعاد کوچک این دستگاه های چاپ باعث شده که بتوان از آنها در تمامی محیط ها استفاده کرد.

به گفته وب سایت چاپ بازار چاپ کارت ویزیت با پرینتر جوهر افشان یکی از روش های پر کاربرد است، البته نه برای کسب و کار در این زمینه، بلکه برای رفع نیاز محدود. پرینترهای جوهر افشان در واقع همان پرینترهای خانگی است. در واقع شما می توانید تنها برای چاپ کارت ویزیت یا هر تصویر دیگری به اندازه کاربری شخصی استفاده کنید و نمی توانید از آن به عنوان دستگاه چاپ کارت ویزیت با تیراژ بالا استفاده کنید. دلیل اصلی هم نداشتن توجیه اقتصادی این دستگاه است.

انواع دستگاه های مورد استفاده در چاپ کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت به روش های مختلفی صورت می گیرد و در هر کدام از آنها از دستگاه های خاصی برای این کار استفاده می شود که از پرکاربردترین آنها می توان به دستگاه چاپ دیجیتال، دستگاه چاپ آفست، پرینتر جوهر افشان، دستگاه چاپ کارت ویزیت صنعتی، دستگاه چاپ کارت های ویزیت مقوایی و دستگاه چاپ کارت های ویزیت کاغذی اشاره کرد. در ادامه به معرفی هر کدام از این دستگاه ها خواهیم پرداخت. 

دستگاه چاپ دیجیتال و چاپ کارت ویزیت

چاپ دیجیتال یکی از روش های پرطرفدار در چاپ کارت ویزیت بوده که برای اجرای آن از دستگاه چاپ کارت ویزیت نوع دیجیتال استفاده می شود. این دستگاه ها کیفیت چاپ بالایی دارند و معمولاً از آنها برای چاپ کارت ویزیت در تیراژ پایین استفاده می شود. دستگاه های چاپ دیجیتال بسیار مقرون به صرفه هستند و به دلیل کارایی  و سرعت عمل بالایی که دارند از آنها برای چاپ کارت ویزیت فوری نیز استفاده می گردد.

دستگاه چاپ افست و چاپ کارت ویزیت

از دیگر انواع پرکاربرد دستگاه چاپ که از آنها برای چاپ کارت ویزیت استفاده می شود می توان به دستگاه چاپ آفست اشاره کرد. این دستگاه ها معمولاً برای چاپ کارت ویزیت با تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرند که این کار باعث صرفه جویی در هزینه های چاپ نیز می شوند. اگر قصد چاپ کارت ویزیت کتان را دارید دستگاه چاپ آفست می تواند یک انتخاب مناسب و کاربردی برای شما باشد. این دستگاه ها از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند و استفاده از آنها در فرایند چاپ باعث افزایش کیفیت چاپ و کاهش هزینه ها می شود.

دستگاه چاپ کارت ویزیت کاغذی

دستگاه چاپ کارت ویزیت کاغذی یکی از بهترین دستگاه ها جهت چاپ کارت های کاغذی بوده که از ساده ترین و ارزان ترین کارت های موجود در بازار به شمار می روند. البته کاغذهای مورد استفاده در طراحی این کارت ها در مقایسه با کاغذهای معمولی مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و تاخوردگی دارند و از استحکام و دوام بالایی نیز برخوردار هستند. همچنین با استفاده از این دستگاه ها می توان انواع کارت ویزیت کاغذی را با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاهی چاپ کرد.

دستگاه چاپ کارت ویزیت مقوایی

از دیگر دستگاه های پرکاربرد در حوزه چاپ کارت ویزیت می توان به دستگاه چاپ کارت ویزیت مقوایی اشاره کرد که از جدیدترین دستگاه های مورد استفاده در این حوزه کاری به شمار می روند. با استفاده از این دستگاه می توان انواع طرح ها را بر روی سطح مقوا اجرا کرد که از کیفیت کاری بالایی نیز برخوردار هستند. هزینه چاپ این کارت ها در مقایسه با کارت های پی وی سی پایین تر بوده و همین موضوع نیز باعث شده که بسیاری از کسب و کارها از این دستگاه ها برای چاپ کارت ویزیت استفاده نمایند.

پرینتر جوهرافشان و چاپ کارت ویزیت

در کنار دستگاه های چاپ دیجیتال و چاپ آفست از پرینترهای جوهرافشان نیز می توان برای طراحی کارت ویزیت استفاده کرد. پرینتر جوهر افشان همان پرینتر خانگی بوده که از آن برای چاپ برگه های مختلف استفاده می شود. از مهم ترین مزایای چاپ کارت ویزیت با پرینتر خانگی می توان به کیفیت چاپ بالای این دستگاه ها، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آنها، هزینه های پشتیبانی پایین، اشغال فضای کم و نیاز به تجهیزات محدود اشاره کرد. البته این پرینترها از کارایی لازم در چاپ کارت ویزیت با تیراژ بالا برخوردار نیستند و بیشتر برای موارد شخصی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که از پرینترهای جوهر افشان نمی توان برای چاپ کارت ویزیت در کسب و کارها استفاده کرد که دلیل این موضوع نیز می تواند عدم توجیه اقتصادی این دستگاه ها در کسب و کارها باشد.    

دستگاه چاپ کارت ویزیت صنعتی

دستگاه چاپ کارت ویزیت صنعتی از دیگر انواع پرکاربرد دستگاه چاپ در ساخت کارت های ویزیت بوده که از آنها برای چاپ کارت در تیراژ بالا استفاده می شود. ممکن است در یک کسب و کاری به تعداد بسیار بالایی کارت ویزیت نیاز باشد که امکان چاپ آنها در دستگاه های چاپ صنعتی در کمترین زمان ممکن وجود دارد. البته این دستگاه ها در کنار سرعت عمل بالا از کیفیت کاری قابل توجهی نیز برخوردار هستند. دستگاه های چاپ صنعتی معمولاً در چاپخانه های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند و این دستگاه ها به دلیل ابعاد بزرگ و مصرف انرژی بالایی که دارند برای استفاده های شخصی و خانگی مناسب نیستند. در آخر برای راه اندازی این دستگاه ها نیاز به برق سه فاز و محیط کارگاهی با وسعت بالاست. 

بهترین برندهای دستگاه چاپ کارت ویزیت

امروزه برندها و شرکت های معتبر بسیاری در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های چاپ کارت ویزیت فعالیت دارند که محصولات عرضه شده در آنها در کنار کیفیت و کارایی قابل قبول از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند. در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین برندهای عرضه کننده دستگاه های چاپ کارت ویزیت خواهیم پرداخت. 

بهترین برندهای دستگاه چاپ کارت ویزیت

بهترین برندهای دستگاه چاپ کارت ویزیت

دستگاه چاپ کارت ویزیت از برند مجیکارد

برند مجیکارد (Magicard) از برندهای محبوب در طراحی دستگاه های چاپ کارت ویزیت بوده که تخصص بالایی در زمینه طراحی این دستگاه ها دارد. همچنین تنوع بالای دستگاه های تولیدی این برند و کیفیت ساخت بالای آنها سبب شده که محصولات مجیکارد از محبوبیت بالایی در بین استفاده کنندگان برخوردار باشند.  

دستگاه چاپ کارت ویزیت از برند اولیس

از دیگر برندهای معتبر و مشهور در زمینه تولید دستگاه های چاپ کارت ویزیت می توان به برند اولیس (Evolis) اشاره کرد که به دلیل عرضه دستگاه های با کیفیت بالا از فروش بالایی نیز در این زمینه برخوردار است. از بهترین و شناخته شده ترین محصولات این برند در زمینه دستگاه چاپ کارت ویزیت می توان به دستگاه Dualys3 اشاره کرد که در کنار کیفیت و کارایی بالا از دوام و طول عمر بالایی نیز برخوردار است. 

دستگاه چاپ کارت ویزیت از برند فارگو

دستگاه چاپ کارت ویزیت فارگو از دستگاه های پرکاربرد در زمینه چاپ انواع کارت ویزیت بوده که توسط برند (Fargo) طراحی و عرضه می شود. این دستگاه ها به دلیل کارایی و قابلیت های بسیاری که دارد از محبوبیت بالایی در حوزه چاپ برخوردار است. به جرئت می توان گفت که بخش قابل توجهی از بازار دستگاه های چاپ به محصولات این برند اختصاص داده شده است و از محبوب ترین مدل های آن می توان به دستگاه چاپ مدل HDP5000 اشاره کرد.  

دستگاه چاپ کارت ویزیت از برند هایتی

برند هایتی (Hiti) از دیگر برندهای نام آشنا در عرضه دستگاه های چاپ بوده که در زمینه طراحی دستگاه های چاپ کارت ویزیت فعالیت گسترده ای دارد. از ویژگی های محصولات عرضه شده دراین برند می توان به تنوع بالای آنها و کیفیت چاپ بالای این محصولات اشاره کرد که باعث می شود کارت های چاپ شده از وضوح بالایی برخوردار باشند. از پرکاربرد ترین و شناخته شده ترین مدل های دستگاه چاپ عرضه شده در این برند می توان به مدل CS200  اشاره کرد که جزو پرفروش ترین محصولات این شرکت نیز به شمار می رود.  

دستگاه چاپ کارت ویزیت از برند پوینتمن

از دیگر برندهای مشهور که در زمینه طراحی دستگاه چاپ کارت ویزیت فعالیت دارد می توان به برند پوینتمن (Pointman) اشاره کرد. محصولات عرضه شده در این برند در کنار کارایی و دوام بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند و همین موضوع نیز باعث شده در بسیاری از حوزه های کاری چاپ از این دستگاه ها استفاده گردد. جدیدترین مدل این برند که از کیفیت و کارایی بالایی نیز برخوردار است   دستگاه چاپ مدل TP9200 بوده که در زمینه چاپ انواع کارت ویزیت مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه چاپ کارت ویزیت از برند زبرا

برند زبرا (Zebra) از برندهای مشهور و پرطرفدار در زمینه ساخت دستگاه های چاپ بوده که  تخصص بالایی در زمینه طراحی دستگاه های چاپ کارت ویزیت دارد. از مدل های محبوب و پرکاربرد این برند که از کیفیت کاری بالایی نیز برخوردار بوده می توان به مدل P330 اشاره کرد که به صورت گسترده در زمینه طراحی کارت ویزیت مورد استفاده قرار می گیرد.

اشتراک مقاله

در تماس باش

الهام بخش طراحی، نکات تجاری و پیشنهادهای ویژه را مستقیماً با محصول ما به صندوق ورودی خود دریافت کنید، هر دو هفته یکبار.

عضویت

مقالات مرتبط

آشنایی_صفر_تا_صد_کار_در_چاپخانه

مقاله

آشنایی صفر تا صد کار در چاپخانه

چاپخانه به محلی گفته می شود که در آن به چاپ نوشته و تصویر پرداخته می شود. اولین گام در راه اندازی شغل چاپخانه نوشتن طرح تجاری است.

1403/7/13 / 4 دقیقه مطالعه

see product
با_6_تا_از_بهترین_دستگاه_های_چاپ_کارت_ویزیت_آشنا_شوید

مقاله

با 6 تا از بهترین دستگاه های چاپ کارت ویزیت آشنا شوید

دستگاه چاپ کارت ویزیت برای دستیابی به یک کارت ویزیت با کیفیت موثر است. میزان جذابیت و گیرایی کارت ویزیت با کیفیت آن تعیین می شود.

1403/7/13 / 4 دقیقه مطالعه

see product
معرفی_5_لیبل_پشت_چسب_دار_و_سایزهای_مختلف_آن

مقاله

معرفی 5 لیبل پشت چسب دار و سایزهای مختلف آن

برچسب هایی که بر روی کالاها چسبانده می شوند می توانند حاوی اطلاعات مهمی درباره محصول باشند. انواع لیبل پشت چسبدار را در این مقاله ...

1403/5/26 / 5 دقیقه مطالعه

see product
مهم_ترین_نکات_برای_نوشتن_فاکتور_دستی

مقاله

مهم ترین نکات برای نوشتن فاکتور دستی

فاکتور دستی در واقع یک سند معتبر است که از آن برای بیان جزئیات فروش یک محصول یا ارائه خدمات استفاده می شود.

1403/7/6 / 3 دقیقه مطالعه

see product

ایمیل خود را وارد کنید تا از تازه ترین محصولات و اخبار با خبر شوید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.